2016. november 17., csütörtök

10.rész

Egy hét elteltével elérkezett a hétvége. Arra gondoltam, hogy mi lenne ha... Ha elhívnám Szandit hozzám? A szüleimmel élek, mivel még kiskorú vagyok, és egyáltalán nem tudnak arról, hogy mi van... Szóval, miért ne hívhatnám el az egyik "barátnőmet"? Megkérdeztem Szandit és igent mondott. Boldogan vágtattam haza, hogy a szüleimtől is engedélyt kérjek, de nem igazán akartak beleegyezni,. amiatt mert sok dolgozatot írtunk a jövőhéten. Hosszas  nyöszörgés és rábeszélés után csak belementek, mert bevetettem a ,,Majd tanulunk együtt, ő úgyis jobb tanuló, tud segíteni!" szöveget. Ez pénteken volt, így szombat délelőtt átjött Szandi. Minden rendben ment, nem volt semmi gond, elvoltunk, Xbox, pc minden volt, ami csak kellett. Nagyon jókat játszottunk egymással, és akár egymás ellen is egy-egy játékban.. Sokszor ő nyert, persze csak azért, mert hagytam! Néztünk filmet is, egyértelműen vígjátékot, amin lehet nevetni! Ő is, és én is megmutattuk egymásnak a kedvenc filmjeinket. Az ő kedvenc filmje egy magyar film, a Csapd le csacsi, amiért én is rajongok, persze nem ez a kedvencem. Az én kedvenc filmem a Horrorra akadva5. Nagyon örültem, mert nagyon tetszett neki, sokat nevetett rajta. Sok olyan kétes helyzet volt, amikor a console-al játszottunk, hogy én nyertem vagy esetleg nyerésre álltam és Szandi nevetve átkarolt, persze azzal a szándékkal, hogy megtudjon lökni, vagy esetleg csak elvonja a figyelmem. Többször megpróbált viccesen fellökni, aminek az lett a vége, hogy én a földön fetrengtem,. ő meg rajtam feküdt,-egyértelműen ő nyert.
Amikor elérkezett az este jól elbeszélgettünk a sötétben, és azt mondta, hogy kedvel. De hogyan kedvel?? Úgy, mint barátnőt, vagy úgy, mint BARÁTNŐT?  Nem igazán szeretem a kételyeket, de most teljesen a kételyek gödrében voltam és csak az orrom látszódott ki, hogy kapjak levegőt. 

2 megjegyzés: