2016. november 12., szombat

8.rész

Már elértünk a hét utolsó napjához, a péntekhez. Az órára, és arra, hogy kinyissák az ajtót, vártunk. Sajnos nem volt a terem előtt pad, ezért leültem a földre. Mellém ült Szandi is, és közben megétkezett, ha mondhatom így. Valami fornettis szart evett és amint végzett, az első gondolata az volt,-persze csak azután, hogy egy igényes kis gombócot formált belőle-, hogy hozzám vágja. Én ugyanígy visszadobtam, majd ő is még egyszer. A legjobb az volt az egészben, hogy eközben, pontosabban előtte épp egy párbeszéded folytattam, ami miatt kicsit ingerültebb lettem. Jó erősen összegyúrtam, majd lefogtam Szandi fejét, miközben azt kiabáltam: -Most megetetem veled! Amint épp azon ügyködtem, hogy megetessem vele és lenyomjam a torkán rám esett, olyan mértékben, hogy lefejelt, vagyis az arcunk és az ajkaink összeértek. Ebben már csak az volt a jobb, hogy az egyik osztálytársam, Gabi elkezdett kiabálni, hogy: -Fúúj ezek smároltak. Erre egy egyszerű reakcióm volt: -És akkor mi van? Természetesen erről szó sem volt, de nagyon humoros volt. Egyértelműen a többieket is megihlette Gabi kijelentése, és azzal vicceskedtek, hogy mennyünk szobára stb, stb. Szerintem nagyon vicces helyzet volt, és ha belegondolok még élveztem is! Miután hazaértem az iskolából elkezdődött bennem valami üresség, ami a hétvége közeledtével egyre nagyobb lett. Próbáltam rajzolni, de nem ment. Nem tudtam semmit csinálni, a játék sem kötött le. Lehet, hogy hiányzik valaki? Vagy mi ennek a magyarázata? Csak feküdtem az ágyamon és nem csináltam semmit. Lestem a földet, miközben azon gondolkodtam, hogy miafasz?! Most komolyan hiányzik Szandi?? Vagy... Csak az idő miatt van, azért, amiért esik az eső? Vagy.... Fogalmam sem volt, de azt tudtam, hogy egy baromi nagy fekete lyuk, egy űr van bennem. Elgondolkoztam, hogy valójában nem szeretem a lányokat, ergo nem vagyok leszbikus. Az utcán is csak a fiúkat nézem meg, de Szandi lány, és ugyanazt, sőt még nagyobb kötődést érzek iránta, mint egy fiú iránt. Akkor most ez hogy van? Most ez mi? Nem igazán értem.....

2 megjegyzés:

  1. Na.. :) mint mindig most is lekötött.. :) várom a következőt! :D

    VálaszTörlés