2016. december 12., hétfő

12.rész

Alig bírtam másnap felkelni. Nagy nehezemre esett, de mégis sikerült. Mikor beértem az iskolába gyorsan közöltem a "TERVEMET" a barátnőimmel, akik persze úgy tudták, hogy csak átverésből bevallom Szandinak, hogy szeretem. Erre persze mindenki rábólintott, sőt még biztattak is, hogy csináljam. A baj csak az volt, hogy Szandi nem volt sehol. Amikor becsöngettek bejött a terembe az egyik osztálytársunkkal, de amikor kicsöngettek már mentek is a folyosóra beszélgetni. Emiatt a váratlan és szokatlan helyzet miatt, ez az egész nagy "ÁTVERÉS" elmaradt. Mikor hazaértem iszonyatosan csalódott voltam. Nem esett valami jól, hogy nem tudtam végrehajtani azt, amit elterveztem.... Van egy közös kis szűk csoportunk az egyik közösségi portálon, amiben csak a legkedvesebb barátaim vannak. Ebben a csoportban beszélgettünk, amikor előjött egy lehetőség. Gyorsan írtam a barátnőmnek, hogy mi lenne ha privátban, az egyik közösségi oldalon vernénk át. Ő nagyon lelkesedett, de én még jobban. Ebből a nagy átverésből csak annyi derült ki, hogy ő 100%-ig CSAK a fiúkat szereti. Mi ezen a barátnőmmel nagyon jót nevettünk, és közben Szandi is, de ez csak a felszín volt. Én legbelül zokogtam, kívülről mégis nevettem. Szörnyű volt. Szörnyű volt visszagondolni arra, hogy milyen dolgokon mentünk keresztül, és hogy milyen félreérthető dolgokat, milyen félreérthetően viselkedett velem. De most már mindegy. A legjobb viszont az egészben az, hogy mindenki poénnak fogta fel az egészet, kivéve én, de én saját magam előtt nem tudok beégni. Így nem is számít. 
Elkezdett ezek után úgy hívni, hogy "Szerelmem". Ez vegyes érzelmeket táplált bennem. Egy részről imádom, hogy így hív, másrészről pedig gyűlölöm. Megmondtam neki, hogy csak akkor hívhat így, ha be is bizonyítja, hogy így van. Persze ebből egy nagy vicc lett az egész, de ha jól láttam komolyan vette, és ha úgy nézzük, akkor ez egy nagyon jó flörtölési lehetőség is egyben. De kezdem azt érzeni, hogy nem akarok tőle semmit, mert tudom, hogy köztünk soha nem is lehet, és nem is lesz semmi. Ennek ellenére azt tudom mondani, hogy ez egy jó nap volt! Azért az ici-pici szívemet összetörték....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése